Oferta pracy - Obsługa Klienta - Telemarketer(rekrutacja wstrzymana)

Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację planów sprzedaży podczas kontaktu z klientem biznesowym;
Aktywna sprzedaż przez telefon usług doradczych dla klientów biznesowych (głównie dla Firm);
Pozyskiwanie nowych Klientów oraz profesjonalna obsługa obecnych Klientów;
Dbanie o dobry wizerunek firmy;
Realizowanie założonych planów sprzedaży;
Budowanie pozytywnych relacji z klientem;
Obsługa nowych i obecnych Klientów Firmy;
Współpraca i wsparcie działu sprzedaży w obsłudze Klienta, procesach sprzedaży.

Oferujemy:
Współpraca na podstawie umowy o dzieło lub własnej działalności kandydata, pełny etat;
Szkolenie wstępne;
Wynagrodzenie podstawowe + nieograniczona premia uzależniona od wyników (stały system premiowania);
Godziny pracy: 9-17; poniedziałek-piątek;
Elastyczny czas pracy oraz formy zatrudnienia;
Możliwa modyfikacja zmian zgodnie z dyspozycyjnością Pracownika;
Profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje – w tym wyjazdy szkoleniowe do Klientów.

Zainteresowani Kandydaci powinni posiadać:
Dobre umiejętności komunikacyjne, interpersonalne (pierwszy kontakt, współpraca z grupą);
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, telemarketingu, funduszach unijnych;
Zdolność szybkiego reagowania na potrzeby Klienta;
Nienaganna dykcja i głos budzący sympatię;
Wykształcenie minimum średnie (studenci: wyłącznie tryb zaoczny lub absolwenci);
Znajomość obsługi komputera (MS Office);
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub telemarketingiem;
Doskonała organizacja pracy, systematyczność, samodzielność, punktualność;
Wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do postawionych celów.

CV oraz pytania dotyczące oferty proszę kierować na adres:
rekrutacja@wige.pl